Kerstsluiting 2020-2021

Het Dorpshuis Hoogkerk en De Strinke zijn in verband met de kerstvakantie gesloten van zaterdag 19 december 2020 tot en met zondag 3 januari 2021. Wel vinden er in de kerstvakantie activiteiten plaats voor kinderen en jongeren tot 18 jaar, binnen de toegestane Corona-beperkingen. Kijk voor meer informatie hierover bij het WIJ-team Hoogkerk.Vanaf 4 januari openen we onze deuren weer binnen de gedeeltelijke lockdown regels zoals deze nu ook gelden. Met jou hopen we dat we in 2021 snel weer kunnen terugkeren naar een normale situatie, en dat alle activiteiten weer als vanouds kunnen plaatsvinden.Voor de inhoud van de activiteiten van januari tot aan de zomervakantie raadpleeg je het beste het boekje dat in september 2020 is bezorgd, of elders op deze website. Kijk ook een op de websites van speeltuin VHJ en speeltuin De Kreukelhof. Een nieuw boekje komt in januari 2021 niet uit.Bestuur en medewerkers van het Dorpshuis/De Strinke wensen jullie allen een fijne kerst en een goed 2021. Tot in het nieuwe jaar.