Vijfde internationale Hoogkerker Gall en Gall bluesavond

Op zaterdag 10 maart aanstaande opent het Dorpshuis Hoogkerk haar deuren voor alweer de vijfde Gall en Gall bluesavond. Dit jaar heeft de bluesavond een internationaal karakter.

Harp Mitch & The Bluescasters

Verschillende stijlen van blues komen bij elkaar tijdens een optreden van deze band. Van Chicago tot Westcoast blues met een sausje van rock, soul en funk. Met andere woorden; een geheel eigen sound en benadering van de blues. Met muzikanten uit Duitsland, Nederland en Canada belooft dit een fantastisch optreden te worden.

The Sheiks of R & B

The Sheiks of R & B zijn oorspronkelijk opgericht in Californië. Na de terugkeer van een verblijft van 15 jaar in de VS is de zanger/gitarist Jeroen Engelberts samen met Freddy Vaanholt op contrabas en Antoon Aukes op drums in Nederland verder gegaan. Voor deze gelegenheid versterkt Maxim van Wijk de band op drums.

GG and The Cruisers

Een band waar “Oldschool” blues en “”Newschool” blues elkaar ontmoet. De mannen weten moeiteloos diverse stijlen met elkaar te verweven, waardoor er een verfrissende eigentijdse sound ontstaat, zonder dat daarbij het geliefde vintage geluid uit het oog te verliezen.

Kaarten a € 10,00 (voorverkoopprijs) vanaf maandag 29 januari 2018 verkrijgbaar bij:

Sigarenzaak Hindriks, Zuiderweg 24

Kantine Dorpshuis Hoogkerk, Zuiderweg 70-4