Nationale Burendag op 24 september 2022

Let op: eerder is door ons vermeld, dat de burendag van 09.00 tot 12.00 uur in het Dorpshuis is. Dit moet zijn van 10.00 tot 12.00 uur.

Ook dit jaar doen we mee aan de Nationale Burendag. Op 24 september openen we van 10.00 tot 12.00 uur de deuren, en kun je langskomen voor een gratis kop koffie of thee met wellicht iets lekkers er bij. Ook kun je dan kennis maken met ons activiteitenprogramma voor de periode september tot en met december 2022. Je kunt je ter plekke inschrijven voor een cursus, sport of dans. Maar je kunt je ook opgeven voor een workshop of bijvoorbeeld een proefles…….

’s Middag neemt speeltuin Voor Hoogkerks Jeugd het stokje over, en in de late namiddag kun je kijken bij speeltuin De Kreukelhof. Zo hoef je van het aanbod in Hoogkerk niets te missen en loop je de kans al je 12.000 buren uit Hoogkerk te ontmoeten !