Gouwe Ouwe Avond

Zaterdag 28oktober treed Root’s66 op in het dorpshuis hoogkerk. De bandleden zijn, Arend Huizinga, gitaar en zang: Sip Pluim, gitaar en zang: Frits Boswijk, basgitaar en zang, en Jan Stuivenberg, drums en zang.

Met het door Root’s66 gespeelde repertoire probeert de band een overzicht te geven van de muzikale ontwikkelingen en stijlen vanaf de vroege Rock & Roll, naar de Mersey Beat en via een vleugje Flower Power tot eind jaren zestig. Muziek van Elvis Presley, Buddy Holly, Eddy Cochran, Carl Perkins stamt uit de begintijd van de Rock & Roll. Ook komt aan bod de Mersey Beat, waarvan de songs van The Beatles een groot deel uit maken. Maar ook The Searchers, The kings, The Rolling Stones en The Byrds ontbreken zeker niet aan het repertoire. Al met al vaak een grote herkenning en sentiment bij het swingende sixties publiek!

Kom dus Zaterdag 28 oktober genieten in het Dorpshuis Hoogkerk. Aanvang 20:30 , Entree in de voorverkoop, € 10 Aan de deur € 12,50