Dorpshuis viert 10 jaar bluesavond Hoogkerk.

UITVERKOCHT!

Op 16 maart 2024 vindt in het Dorpshuis de tiende editie plaats van de bluesavond Hoogkerk. Twaalf jaar geleden zijn we begonnen met het organiseren van de bluesavonden. Omdat het tweemaal niet is doorgegaan vanwege Corona vindt nu de tiende editie plaats. En dat wordt een bijzondere!

Op 16 maart staat de grote zaal in het teken van “Erwin Java’s travelparty featuring Erwin Nijhoff play Cuby and the Blizzards”. Tijdens dit concert verteld Erwin Java over Harry Muskee en over de tijd dat Erwin met Harry samenspeelde. Uiteraard wordt uit het repertoire van Cuby and the Blizzards gespeeld, met een voltallige band inclusief blazerssectie.

Erwin Java (l) en Erwin Nijhoff

De zaal opent om 19.45 uur, aanvang voorstelling is 20.30 uur. Er zijn alleen zitplaatsen.

De kaartverkoop start op maandag 5 februari 2024 op de bekende voorverkoopadressen. Voorverkoop a € 10,- p.p. (maximaal 5 kaarten per aankoop). Op=Op.

Na afloop is er in de kleine zaal een optreden van Rusty Licks.