Tiende bluesavond Hoogkerk groot succes

Zeer tevreden kijken we terug op de tiende bluesavond, die 16 maart jongstleden heeft plaatsgevonden. In een uitverkochte Grote Zaal in het Dorpshuis werd zichtbaar en hoorbaar genoten van het optreden van Erwin Java’s travel party featuring Erwin Nyhoff.

In de voor de bluesavond tot Kleine Zaal omgedoopte Sportkantine was een afterpary met The Rusty Licks.

Tevreden publiek, tevreden artiesten……..wij tevreden.

We hebben bij het Dorpshuis driekwart jaar toegewerkt naar deze avond, waarop alles op zijn plek viel. De avond was niet mogelijk geweest zonder de inzet van onze vrijwilligers en betaalde krachten. We zijn trots op een team, dat er niet alleen voor zorgt dat zo’n avond goed verloopt, maar er ook voor zorgt dat aan het einde van de maandagochtend nadien het net lijkt alsof er niets is gebeurt.

Ook zijn we trots, dat we hiermee de voorpagina van de Groninger gezinsbode hebben gehaald. Dit is niet alleen een opsteker voor het Dorpshuis, maar zet heel Hoogkerk weer eens positief in het nieuws.

Op naar de volgende bluesavond. Noteer alvast maar in de agenda’s: zaterdag 29 maart 2025.