Vrijdag 13 december Sinter-kerst cadeauruilbeurs in het Dorpshuis Hoogkerk

VOORKOM HUILEN, KOM RUILEN

Niet gekregen wat je wilde met Sinterklaas? Of wil je gewoon een leuk cadeau voor kerst scoren? Cadeaus krijgen is leuk. Maar soms krijg of heb je iets dubbel. Of ben je er toch niet gelukkig mee. Kom daarom naar de cadeauruilbeurs en ruil je gekregen cadeaus om voor een cadeau dat je wel wilt. Of leg het onder de kerstboom. Of geef het aan iemand anders. De ruilbeurs vindt plaats in 6 buurtcentra in de gemeente Groningen.

HOE WERKT HET?

Je mag zelf kiezen naar welk buurthuis je gaat. Zes buurthuizen in onze gemeente nemen deel aan de actie. De ruilbeurs bestaat uit twee momenten: het inlevermoment van je cadeau én het moment dat je iets nieuws komt uitzoeken. Per locatie kun je zien wanneer je je cadeau kunt inleveren. Bij het inleveren van je cadeau krijg je een bonnetje. Met het bonnetje kun je vervolgens tijdens de ruilbeurs iets uitzoeken. Zo heeft iedereen even veel kansen.

DATUM & TIJD DORPSHUIS HOOGKERK

Inlevermoment:           12 december   19:00 – 21:00 uur
Ruilbeurs:                    13 december   14:30 – 16:30 uur

VOOR MEER INFO

Voor informatie over alle locaties en spelregels check: https://groningenafvalvrij.nl/agenda/sinter-kerst-cadeauruilbeurs of scan de QR code.

GOED DOEL

De overgebleven cadeaus van de ruilbeurs gaan naar een goed doel. Dit is per locatie verschillend.